Sklepy, centra handlowe, siłownie, salony i biura przyjmujące klientów to tylko niektóre kategorie takich miejsc.
W dobie pandemii dbanie o higienę i dyscyplinę jest jeszcze ważniejsze.

Co możesz zrobić?
Kilka wskazówek aby utrzymać czystość i podkreślić zaangażowanie firmy w zdrowie i bezpieczeństwo publiczne.
(W kolejnym poście przedstawimy jeszcze 4 porady.)

  1. Zarys procedur i częstotliwości czyszczenia. Najlepiej opracować plan dla codziennego czyszczenia w oparciu o rodzaje powierzchni i obszarów narażonych na dotyk w obiekcie, a następnie edukować zespoły sprzątające, kiedy, co i jak odpowiednio czyścić oraz dezynfekować.
  2. Zapewnij personelowi i patronom środki ochrony osobistej i środki higieny: Klienci mogą zapomnieć o zabraniu maski gdy odwiedzają Twój obiekt. Miej pod ręką jednorazowe maski dla wszystkich, a także rękawiczki dla pracowników.
  3. Regularnie sprawdzaj zapasy stacji do dezynfekcji rąk, które są strategicznie rozmieszczone w pobliżu punktów wejścia i wyjścia.
  4. Ponowna ocena środków i technologii czyszczenia: Często pracownicy używają więcej środków czyszczących niż to konieczne. Rozważ systemy, które pomagają minimalizować odpady i maksymalizować zrównoważony rozwój. Dozowniki, pianownice, metody nanoszenia środków na powierzchnie mogą być w tym pomocne.

Te rozwiązania powinny wziąć pod uwagę nie tylko firmy sprzątające, ale też właściciele obiektów. Jeśli nie korzystacie z takich usług to nie warto bagatelizować tego tematu.

Zadbaj o swój personel lub poszukaj profesjonalnej firmy sprzątającej.

W kolejnym wpisie jeszcze 4 wskazówki
Jeśli widzisz w tym wartość, udostępnij ten wpis.